7 Şubat 2009 Cumartesi

''LaBeuf''


Ayakkabı tüm kadınlar için bir tutkudur...sanırım yani benim için öle en azından, ayağıma göre numarası olmadığı halde aklımda kalacağına dolabımda kalsın mantığıyla küçük numarasını bile almışımdır çok beğendiğim ayakkabıların delimiyim ne?


Ama uzun zamandır böyle eğlenceli ayakkabılar görmemiştim gerçi bizede geliyor sanırım irregular choice diye bir marka var. Ayakkabılarının bazılarını beğenmeme rağmen benim gibi ince ayak yapısı olanlar için hiç uygun değil kalıbları, çok geniş ben hiç rahat edemedim henüz içlerinde..:)


Neyse konuyu dağıtmayalım bu yukarıda sözünü ettiğim ayakkabılar Hollanda'dan. Eski ahşaptan oyularak yapılan Hollanda köyülerinin giydiği ahşap ayakkabılar gibi kalıpları ben bayıldım ve hemen Amsterdam'a ışınlanmak istedim yawwww... LaBeuf



Hiç yorum yok: